reklama

Ako vyjadriť malé písmenká cez rozhlas?

Až mi zabehlo,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

keď som v slovenskom rozhlase, ktorý mimochodom počúvam cez www.slovakradio.sk zachytil tú vtipnú reklamu VU Banky (to vyzerá ako banka vojenského útvaru) na terminovaný vklad s úrokom až 7%. Že vraj keby sme chceli cez rozhlas vyjadriť, aký veľký úrok ponúka VU Banka na termínovanom vklade, znelo by to asi takto - zaznie dlhé zatrúbenie slona. Žeby podnikanie podobné nebankovým inštitúciám BMG alebo Horizont, rozmýšľam, veď banky teraz požičiavajú za okolo 2% + BRIBOR čiže za nejakých 6 % plus poplatky. Prečo by si od obyvateľstva požičiavali za 7 %, veď to by hospodárili od desiatim k piatim, hovoril mi môj sedliacky rozum.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už si ani nepamätám, ako to bolo ďalej, či tam bol dodatok, že je to výnos za dva roky, takými tými malými neviditeľnými písmenkami aké vidime v letákoch alebo na billboardoch? Ale ako vyjadrím malinké neviditeľné písmenká cez rozhlas?

Prvé čo som si nasrdene pomyslel bolo - NBS na nich, prip iny regulacny organ poskytovatelov financnych sluzieb. Nie je toto klamliva reklama???

Veď to je nehoráznosť !!! Cítil som sa ponížený, vari môj národ slovenský, z ktorého som vzišiel a ktorý sa ešte celý nestihol dostatočne uvedomiť, česť výnimkám, nevysiela dostatočný signál? Neskúšajte na nás tieto reklamné bludy, vieme si to spočítať, nebudeme sa predsa vzdávať možnosti disponovať s vlastnou hotovosťou na tak dlhé obdobie za mizerný výnos zožratý infláciou? Čo keby si VU Banka objednala reklamy na poskytovanie úverov, ktorá by mohla znieť i takto? Keby sme chceli cez rozhlas vyjadriť, aký malý úrok dlžník zaplatí pri využití VU Banka hypotekárneho úveru, znelo by to asi takto - nasledovalo by dlhočizné trúbenie slona. Už od 12 % ... a malými písmenkami cez rozhlas by sme sa dozvedeli ale za dva roky, takže reálne zaplatíte len 6 %, "takže ještě vyděláte". To by bola zasa klamlivá reklama.






Michal Kvietok

Michal Kvietok

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sportovy fanatik, ktory sa pokusa v zivote naplnat idealy starogreckej kalokagatie - rovnovahy tela a duse. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu