reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Kvietok

Michal Kvietok

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sportovy fanatik, ktory sa pokusa v zivote naplnat idealy starogreckej kalokagatie - rovnovahy tela a duse. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Hybrid kapitalizmu.

Michal Kvietok

Hybrid kapitalizmu.

Dnesne rano pri sledovani BBC breakfast, business, mi skoro zabehol kusok chleba s lekvarom, ktory som zapijal organickym kakaom. Taky zabavny chlapik, ktory ma k dispozicii par minut v rannom programe, aby sa fundovane vyjadril k poslednym business issues informoval o plane zachrany jednej z najvacsich britskych bank Northern Rock.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 936x
  • 18
Ako vyjadriť malé písmenká cez rozhlas?

Michal Kvietok

Ako vyjadriť malé písmenká cez rozhlas?

Až mi zabehlo,

  • 31. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 252x
  • 0
Slovensko 3 Cesko 2

Michal Kvietok

Slovensko 3 Cesko 2

PROUD TO BE SLOVAK.

  • 23. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 295x
  • 0
Londynske sebectvo......

Michal Kvietok

Londynske sebectvo......

Zijem v Londyne a nedalo mi nenapisat tychto par riadkov. Londyn je mesto s pravdepodobne najvacsou koncentraciou sebcov na stvorcovu stopu…

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 29
Hypotekarny kolotoc alebo zbohom zdravy rozum...

Michal Kvietok

Hypotekarny kolotoc alebo zbohom zdravy rozum...

Upozornujem citatelov, ze tento blog je trochu vytrhnuty z kontextu, je velmi povrchny, je hypoteticky, ma byt podnetom na diskusiu a nie je pre nikoho smerodajny.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu